حمل و نقل هوایی

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل هوایی

جدیدترین روش حمل بار، حمل و نقل هوایی است. تقریباً در تمام کشورهای جهان، دو جنگ جهانی رونق زیادی برای رشد حمل و نقل هوایی ایجاد کرد. ویژگی غیرمعمول حمل و نقل هوایی این است که یک مسیر سطحی خاص برای عملیات آن مورد نیاز نیست.

اگر مشتریان شما نیاز به انتقال محصولات خود به خارج از کشور دارند، قیمت تنها موردی نیست که باید در انتخاب بهترین شریک برای همکاری در نظر گرفته شود. بسیاری از عوامل مهم دیگر به شما این امکان را می دهند تا تعیین کنید که آیا هر باربری خارجی توانایی پاسخگویی به خواسته های مشتریان شما را دارد یا خیر، به عنوان مثال، فوریت تحویل و نحوه حمل و نقل درخواستی.

 

مزایای حمل و نقل هوایی

1. سرعت بالا

هوا نوعی بار است که می تواند مسافت های طولانی را در مدت زمان کوتاه طی کند. اگر مشتری نیاز فوری به ارسال یک محصول داشته باشد یا اگر حمل و نقل آنها استانداردهای حفاظتی یا سازگاری خاصی را می طلبد، این مدل را به گزینه ای بهینه تبدیل می کند. این سریع ترین حالت حمل و نقل است و بنابراین برای حمل و نقل کالا از راه دور ایده آل است. زمان کمتری می برد.

 

2. خدمات سریع

حمل و نقل هوایی خدمات حمل و نقل راحت، قابل اعتماد و سریع را ارائه می دهد. این ارزان ترین راه برای حمل و نقل کالاهای غیرقانونی در نظر گرفته می شود. این سرویس استاندارد، راحت، قابل اعتماد و سریع را ارائه می دهد.

 

3. بار خود را تقریباً به همه جا ارسال کنید

 در مناطقی که به راحتی برای سایر روش های حمل و نقل قابل دسترسی نیست، حمل و نقل هوایی تنها وسیله حمل و نقل در نظر گرفته می شود. برای همه مناطق، صرف نظر از تداخل زمین، باز است. شبکه گسترده ای از خطوط هوایی که تقریباً کل جهان را پوشش می دهد برای بسیاری از خطوط هوایی در دسترس است. این تضمین می کند که بسته می تواند تقریباً به هر کجا ارسال شود.

 

4. استاندارد بالای امنیت

استاندارد بالای حفاظت با خطر کم سرقت و جراحت. حمل و نقل هوایی از امنیت بالایی برخوردار است زیرا محدودیت های ایمنی فرودگاه در مورد محموله به شدت اعمال می شود. کنترل های فرودگاهی به شدت کنترل شده نیز سرقت و تلفات محموله را به حداقل می رساند.

 

5. مسیر طبیعی

یک هواپیما می تواند بدون دیدن هیچ گونه مانع یا مانع طبیعی به هر مکانی پرواز کند. از آنجایی که تشریفات گمرکی به راحتی تنظیم می شود. این نیاز به زمان بیشتر برای جستجوی ترخیص کالا را از بین می برد. از سفرهای هوایی برای عملیات امدادرسانی در هنگام زلزله، سیل، تصادفات و قحطی استفاده می شود.

 

6. نیاز کمتری به بسته بندی های سنگین وجود دارد

صادرات هوایی، به طور کلی، مستلزم بسته بندی سخت تری نسبت به محموله های اقیانوسی است. این تضمین می کند که با عدم نیاز به ارائه خدمات بسته بندی اضافی، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

معایب حمل و نقل هوایی

شرایط آب و هوایی نامطلوب: آب و هوای شدید باعث زمین گیر شدن هواپیماها و بسته شدن فرودگاه ها می شود و حمل و نقل را برای چند روز متوقف می کند و خدمات را بی اثر می کند.

 

1. مخاطره آمیز

سفر هوایی خطرناک ترین روش حمل و نقل است، زیرا ممکن است در نتیجه یک تصادف جزئی خسارات زیادی به کالاها، مشتریان و خدمه وارد شود. در مقایسه با سایر وسایل سفر، خطرات برخورد بیشتر است.

 

2. هزینه

سفر هوایی به عنوان گران ترین وسیله حمل و نقل در نظر گرفته می شود. هزینه نگهداری هواپیما بیشتر است و هزینه های ساخت فرودگاه ها و هواپیماها بسیار بیشتر است. به همین دلیل است که سفرهای هوایی آنقدر گران است که فراتر از درک مردم عادی است.

 

3. برخی از محدودیت های محصول

انواع مختلفی از مواد برای چنین محصولاتی مناسب نیستند، از مواد منفجره، گازها، باتری‌ها، جامدات و مایعات که نمی‌توان آنها را از طریق هوا حمل کرد.

 

4. ظرفیت برای کالسکه کوچک

این هواپیما جا ندارد و بنابراین برای حمل مواد حجیم و ارزان تر ایده آل نیست. همانطور که برای ریل مشاهده می شود، حجم بار قابل افزایش نیست.

 

5. سرمایه گذاری عظیم

سفر هوایی مستلزم هزینه های هنگفت در ساخت و خدمات فرودگاه است. همچنین به کارکنان حرفه ای، واجد شرایط و واجد شرایط نیاز دارد که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارند.